gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Firande och fikande

Kategori: Allmänt

Solen skiner...fått mig en promenad och kört en tur med dammsugaren...

Firat min kusin och fikat där ;)

Gjorde en Gräddtårta- med After Eight & Hallon! Den blev god! Tror kusin var nöjd ;-)



Nu snabblunch..rester av Pizzan från igår...
Skulle ha följt med sonen som ska tatuera sig...men det blev framflyttat så istället blir det en tur till Åmål för lite shopping ....

Ha en fin dag alla! / Gizze

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Jag var jättenöjd :-) Tackar å bugar än en gång.

    2012-04-18 | 21:21:20

Kommentera inlägget här: