gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fiskpinnar & Mos

Kategori: Allmänt

Enkel mat...Fiskpinnar & Gôtt Mos...kokta morötter till barnen och jag åt Ratatouille...gurka, majs & paprika...



Vill man inte ha mos så får man potatis...;-)

Inne lek...kaffebesök och utelek...Solen har lyst så gott på oss!
Nu sägs det att det ska bli snö, men jag går på yr:s prognos och de har tagit bort snön ;-)

Handlat...fått mig en promenad..
Sonen har fixat altandörren...och bytt däck på bilen..min "karl" det ;-)

Nu sitter jag i soffan ...och latar mig ;-)

Det ska jag fortsätta med! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: