gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Goa tjejer

Kategori: Allmänt

Haft en trevlig kväll med goa tjejer...alltid lika kul att ses ;-)

De bjöd mig på Tuppen ....tack snälla ni...gott och mysigt!



Här hemma bjöd jag på fika...Kaffe ...Marängtårta & Gizzez Kladdkrispkaka...



Saknar er redan..men ses snart igen! Då tänder vi grillen och sitter ute ;-)

Och jodå..har allt lunchat idag också...det höll jag på att glömma hihi...
 minilasagne av köttfärsen från igår..och lite sallad...

Nu ska jag läsa bloggar....sen sova...barn på dörren 7.30

/ Gizze

Kommentarer

  • Emma säger:

    Man blev väldigt hungrig när man läser din blogg. Allt såg såååå gött ut! :)

    2012-04-12 | 11:19:06
    Bloggadress: http://eembla.blogg.se/
  • Walla säger:

    Hello!! Trevliga bilder:) hur va Tuppen den här gången? Idag har Freja kommit till mig. Ola ska bort under helgen. Mysmys. I morgon jobbar jag på RITZ sen blir det plugga, sen hämta Micke. Lördag, turnering hela dagen! Inlärning tenta.. Puh! Men jag ler, oftast. Fast måna gånger ler jag inte. Börjar bli ensamt här nere. Ingenmansland känns det som :(

    Hoppas du har det bra med jobbet å allt! Kramar

    2012-04-12 | 20:04:10

Kommentera inlägget här: