gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lite hembakt

Kategori: Allmänt

Igår haglade det ju....idag har det varit soligt och fint, men så hemskt kallt...blåsigt värre också..men det går åt rätt håll ;)
Men vi har minsann trotsat vädret...

Lunch idag blev Falukorv- Makaroner- Stekt Ägg..Majs & Fetaost!


Och..Tro det eller ej..Jag har tvättat mina fönster...kört en sväng med dammsugaren..och gjort en liten Tårta till fikabesök i morgon...Vart energin kom ifrån vet jag inte...för det var längesen den dök upp...lär väl kännas i morgon...men är ju van att ha ont och måste få nåt gjort nån gång...


Blev fyra limpor också....snabbt ska det gå ;-) Brödet smakade bra...med en kopp Thé ikväll...


Nu ska jag läsa bloggar och sen sova..../ Gizze

Kommentarer

  • we will never walk alone säger:

    Vilken läcker tårta du har gjort :)

    2012-04-03 | 16:28:56
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: