gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Men....Grillat igen

Kategori: Allmänt

Glad...att ja inte bor i Stockholm ;-) Där de fått rejält med snö idag...

Här har vi haft sol hela dagen....inte supervarmt, men vårkänning i alla fall ;-)

Fikade på stan;-)  
 .....letade kläder och bikini, men nejdå...puuuh :(

Lunchade ensam....blev hot hot mega hot Blomkål & Morotssoppa...med Vitlök, Curry & Chili ;-) Brödkrutonger i..


Fått mig ordentligt med promenader....

Grillat igen och ätit ute!!! Lite kallt.....men va gör man inte för "känslan"

Blev Langos....Så gott...och lite Bubbel och  trevligt sällskap :)



Nu är brasan tänd..jag sitter i soffan och här lär jag stanna heeela kvällen ;-)

Ses i morgon....efter frukost ;-)    / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: