gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta med Ostsås & Broccoli

Kategori: Allmänt

Måndag.....lite smådugg.....fick oss en promenad på förmiddan och liten stund utelek innan det var dags att fixa lunch :)

Idag. Farfalle Pasta med Ost & Vitlökssås & Broccoli :) Gott! Minns att de mumsa ordentligt på dagis också när jag bjöd på det ;-)


Mellis inne och lek ...sen gick vi ut och klarade oss helt utan regn!

Varit med sonen så han har gjort sin första tatuering...den blev bra-han är så nöjd!

Sen bjöd han mig på Pizza ;-)


Gott! Tack ;-)

Nu har jag hängt en tvätt...och tänt en brasa.....

= Soffhäng / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: