gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rödspätta egen fångst...

Kategori: Allmänt

Inte min fångst...men sonens....från fiskeresan i Norge ;-)

Så idag belv det Panerad Rödspätta Smörstekt Grön Sparris Hemmagjord Dill & Citronhollandaise ..kokt potatis...Mmmm

Det är lyxkäk det!

Fick mig en promenad....det började komma ner nåt...och nu snöar det för fullt :(

Få visst kaffebesök...så bäst att få bort disken..../ Gizze

Kommentarer

  • we will never walk alone säger:

    Det ÄR verkligen lyxkäk! Gud så gott!

    2012-04-09 | 22:28:25
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Jag vill oxå ha!! Kan du kicka mig recept på såsen?? Då skulle jag bli så glad!!

    2012-04-10 | 16:03:14
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: