gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Firande med Tårta

Kategori: Allmänt

Sonen blev firad.....vi bjöd på Tårta.....
Knäckpaj.....Och Bullarna, Chocolate Chip Cookies & Havrekokosflarn :)
 
Avslutade kvällen med lite Kex & Ost och gott vin :)
 
Nu är frukosten avklarad och strax dags för melodikrysset....Solen skiner..kanske kan hinna få lite färg idag!
 
Ha en fin lördag! / Gizze

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Vad heter porslinet? :) Och var har du köpt det? Jag ärvde ett exakt likadans porslin av min mormor men råka paja en kopp, och vill nu komplettera så det är helt igen :) Tacksam för hjälp. Fin tårta btw!

    Svar: Hej Anna!Det är Hackefors porslin, Viol, tror det finns kvar i sortimentet hos de flesta Bergers/ Porslinsaffärer, själv fick jag min på 80-talet :)
    //Gizze
    gizzez.blogg.se

    2012-08-12 | 10:32:05
  • Anonym säger:

    Vad heter porslinet? :) Och var har du köpt det? Jag ärvde ett exakt likadans porslin av min mormor men råka paja en kopp, och vill nu komplettera så det är helt igen :) Tacksam för hjälp. Fin tårta btw!

    2012-08-12 | 10:32:39
  • Våran Lycka - vecka 36 säger:

    men så mycket smarrigt du gör.
    Blir ju helt förvirrad i vad ja ska göra till middag idag. Blir ju sugen på att ändra mig nu när jag hitta in hit==P

    2012-08-20 | 15:26:12
    Bloggadress: http://varanlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här: