gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grillat är godast

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag!
 
Insåg i morse att jag inte hade något bröd hemma så fick göra lite Scones!
Kokade Ägg också så vi stod oss länge :)
Tvättade, dammsög och drog med mig sonen ut till stugan, där vi blev kvar hela dagen :)
Badat och solat, och fikat såklart....
 
Hemma tändes grillen och jag grillade Fläskytterfilé-så mör och fin!
Sallad-    Tomater & Fetaost med Basilika & Vitlöksolja-     Färsk Lök- Grekisk Sås
 
Mumma!
Disken är borta- nu ska en tvätt hängas igen....Sen soffläge!
Ha en fin kväll! / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: