gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gryta med Jasminris

Kategori: Allmänt

Ja det blev Kantarellmackor igår :) Mumma!
På bröd jag snabbt slängde in i ugnen, skulle varit till pizza, men nu blev det ett stort bröd istället :)
Fått mig en promenad idag..och varit och handlat...köpte kräftor..får se när de ska mumsas :)
 
Lunch idag: Fläskytterfilégryta med Jasminris!
Gul och Röd Paprika, Salladslök, Morot, Vitlök, Sambal Oelek, Soya & Tomatpuré...Peppar & Salt..Gott!
Nu finns det lunch tills i morgon också :)
 

Nu ska jag baka en kaka....../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: