gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helg i Byn

Kategori: Allmänt

Åkte till kära mor i fredags...Vi åt Grillad Baguette med Tomat & Mozzarella....
 
Igår gjorde jag ett besök hos min goa barndomsvän, blev bjuden på mycket god Paj & Kaffe
 
Blåbärspaj med Digestive och Vit Choklad..Mmmmmm
 
Var ute på Byn i duggregn....köpte lite lotter och lyssnade till lite musik...
 
Var hos min moster och morbror på kvällen, där gjorde vi Sangria! Gott!
 
Jag hade gjort en Västerbottenpaj och Sallad som vi också mumsade på....
 
Mor och jag såg lite tv sen var det natt....
 
Nu är jag hemma igen, ska göra mig en tur ut  för lite ärenden...idag kommer sonen hem, och maten är redan beställd Köpehamburgare med Friscobröd & Vitlökskroketter....Ja va gör man inte för sitt barn haha :)
 
Ha en fin söndag! / Gizze

Kommentarer

  • Mor Maggan säger:

    Den västerbotten ostpajen var helt outstanding. Sangrian gick väl an

    Svar: Haha, ja den va god, Sangrian också, men jag tror den blivit bättre om vi gjort som sist :)
    gizzez.blogg.se

    2012-08-19 | 21:08:33

Kommentera inlägget här: