gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Räkmacka...

Kategori: Allmänt

Var iväg och fick mig kaffe...hade med några muffins som barnen bakat...
 
Fick lite ordning på torpet ikväll i alla fall....hittade gamla gardiner så det fick bytas....och tvättas fler fönster :)
 
Ikväll ska vi mumsa Räkmacka....(Jo frysta räkor) & se på Robinsson såklart....sen blir det nog Hollywoodfruarna....
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja det kan man verkligen undra
    åh vad jag blev sugen på en räkmacka.
    kraam

    2012-08-28 | 20:35:16
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: