gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bio nej då...inte heller...

Kategori: Allmänt

Dagarna går...
Ätit har vi...
 
Sonen bjöd på pizza..som han gjort....! Mer sånt tack :)
 
 
Fick fikabesök...bra när kakfatet länsas snabbt :)
 
Igår gjorde jag supergo fläskfilégryta....det som var kvar tänkte jag spara....och spolar hett vatten över allt...Grrr blir så arg på mig själv..
 
Idag blev det lite shopping...
 
Så detta var lunchen....fikade på IKEA också...
 
Tänkte igår att jag skulle ta mig ur huset och gå på bio...så vi hämtade upp goda vänner idag...åker ner till bion och FULLT...har väl aldrig hänt....
 
Nog meningen att jag ska sitta hemma :)
 
Blev en Dubbelmacka ....
 
Ska snart gå ut i kylen och ta fram en varsin Chokladmousse som jag gjorde i eftermiddag....
Hann med att koka och griljera en skinka igen också...så i morgon bitti blir det hembakt macka med julskinka !
 
Nu ska jag kolla om det finns nån film på dumburken.../ Gizze

Kommentarer

  • Kaosmorsan säger:

    Är livsfarligt att gå in i din blogg nu ju ;) :p

    Ja det har vart fullt på bion alla dagar, igår stod det ju folk redan när kl var 18 och väntade.... De har fått sätta in extraföreställningar till och med. Hoppas du kan se den idag då kanske, va där vid 18 så hinner du nog :p

    ha en bra dag!!!

    Svar: Jaha...har de gjort det nu...verkade som de gett kommunanställda biljetter..så inte konstigt att det blir fullt...Orkar intestå så länge..hatar köer överhuvudtaget, så det får bli bio en annan gång...
    Ha en fin dag du!
    gizzez.blogg.se

    2012-12-30 | 09:50:23
    Bloggadress: http://kaosmorsan.se

Kommentera inlägget här: