gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fattiga riddare

Kategori: Allmänt

Snöade inatt igen...men plusgrader nu, så det är blött och halt värre...
Har därför inte tagit nån promenad idag...riskerar inte att få ännu ondare eller lägga mig i backen...
 
Mumsade Julskinks Macka till frukost...Så gott :)
 
Var en tur på stan...fick hem lite att äta till nyår..blir enkelt!
 
Tog oss Fattiga Riddare till lunch..gottigt :)
Sonen blev utringd och fick skotta lite...
Själv tog jag en tur och kramade guldkorn!
 
Haft fram dammsugaren en tur ...
Nu tagit mig fika..
 
Ikväll ska vi äta gott....sen blir det tv soffan....där jag hör hemma :) 
Hoppas ni alla har en fin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: