gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fiskbiffar- Lek i Snö & Saffransbak

Kategori: Allmänt

Dåligt med sömn även denna natt (men är ju van)
Tur de ljuvliga får en att le...vi mumsade frukost och tände 2:a Adventsljuset!
Sen blev det lek på gården i snön...
 
Fikade när vi kom in!
 
Lunch Provencalska Fiskbiffar- Morötter - Potatis & Kall sås!
 
Sen ville de städa...så dammsugaren fick sig en tur, de är helt otroliga! Duktiga grabbar minsann :) Fick mig en kort promenad...bakade lite Saffransbröd  , med mandelmassa & vanilj...
Brasan tänd..kollar Ghostwhisperer....Blir nog att koka Arnqvists Franska Kola lite senare tror jag..../ Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    :))

    2012-12-09 | 21:42:34

Kommentera inlägget här: