gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fläskpannkaka & Tårtfix

Kategori: Allmänt

Sov så dåligt inatt, men varit pigg idag ändå...ont har jag men man får inte ha det för bra :)
Blev en promenad..ganska skönt ute!
Förberett två "tårtor" ...En superkille ska firas i morgon lördag!
På söndag firas det också- men då blir det ingen tårta...då blir det annat gott..!
 
Gjorde en liten Fläskpannkaka till lunch...sen hamnade jag i matkoma....
Varit och köpt oss gott kött till kvällen..hade tänkt gå ut, men orken finns ej, så stannar hemma och äter gott istället!
 
Precis tänt en brasa...granen tänd också...har disk kvar, men den får stå en stund....
 
Ha en fin fredag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: