gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gott Nytt År!

Kategori: Allmänt

Sista dagen på 2012...
 
Ätit gott...
 
Toast med Räk & Laxröra!

 
Lövbiff & Krämig Potatisgratäng...

Fyllde Lövbiff med Chili & Paprikaost, Rökt Skinka & Grönpeppar
Kokade Potatis, Purjo, Grädde, Lätt creme Fraiche..Vitlökspeppar, Havsörtsalt & Svartpeppar..
 
Pannacotta ...
 
Vaniljpannacotta med touch av kardemumma..och med Hallonsås!
 
Nu säger jag GOTT NYTT ÅR 2013  / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    tack desamma såg gott ut det där.
    kraaams min vän

    2013-01-01 | 13:46:00
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Luce (Lisa ;)) säger:

    Hej hej! Jag tänker bara säga att jag driver en ny blogg nu! (jag bloggade förut på illusory) Jag tänkte att du kanske skulle uppskatta att få reda på den nya bloggadressen :)

    2013-01-02 | 10:56:52
    Bloggadress: http://Luces.blogg.se/

Kommentera inlägget här: