gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lucia

Kategori: Allmänt

Uppe före tuppen...Lussefika vid tv:s luciasändning...och julkalendern...
Det är så det ska va!
 
Ska försöka komma igång...ska på Lussefirande!
 
Ha en fin Lucia alla glada och Grattis broder på födelsedagen! / Gizze

Kommentarer

  • Walla säger:

    Supermysigt! Idag ska vi också lussesmaska. Hur många lussekatter som helst sa försvinna ner i veta små magar. Detta lova jag dig qvinna ❤

    Svar: Gôttt d...annars lär du ju snart försvinna qvinna <3 Har "bara" ätit en dubbel och en enkel än så länge hahaha...nu en paj i ugnen så vi får oss lite lunch också :) Måste ut på en promenad i kylan, min kropp är skrutt...Sen blir d mys med Guldkorn <3
    gizzez.blogg.se

    2012-12-13 | 10:05:17
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: