gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ryggbiff Ljuvlig Rödvinssås Grön Sparris & Ugnspotatis

Kategori: Allmänt

Nu är det matkoma....
 
ÄLSKAR Go mat! 
Ryggbiff...den va så mör...mmmmmm :)
Rödvinssåsen blev kanon!
Grön Sparris - en favvo
Ugnspotatis..går alltid hem :)

 
Det blir åter...Såpass te vida gôtt som han sa Valter Wejshag!
 
Nu se om det finns nåt på burken..../ Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    mums vad gott det ser ut.
    jag har planerat och handlat hem allt till nyår fasiken vad dyrt det blev, hadevart sååå mkt billigare att gått ut och äta. hehe. men men gött blir det nog.
    kraam

    Svar: Ja det var sååå gott!Har också handlat...men blir enkelt och gott...
    Jag tycker ju sällan om maten ute , så för mig finns inga alternativ hihi...oftast dyrt och dåligt tyvärr...Hemma blir det toppen...såsen idag gick inte av för hackor ;-D
    Kraam
    gizzez.blogg.se

    2012-12-29 | 20:02:57
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: