gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Liten Prinsessa har kommit!

Kategori: Allmänt

Vilken torsdag...ja egentligen en helt vanlig sån...men ändå inte......

Sverige har fått en liten Prinsessa.....Så skönt att höra att det gått bra!

När jag hörde detta i morse så gjorde jag en Tårtbotten...tog en tur till affären och köpte Rosa Marsipan och gjorde en Prinsesstårta!

Vi lunchade Pannkakor... barnen lekte inne...och sen var vi ute flera timmar i solen...geggigt var det men vilket underbart väder! Äntligen går det åt rätt håll!

Under veckan har det blivit Pasta Carbonara
Köttbullar & Potatis..
Haft besök av mor...vi åt kex & ost och delade en flaska Amarone Tommasi
Falukorv & Stuvade Makaroner..
Och vi har fikat på Holgers....

Jag har fått mig en skön promenad och nu ska dammsugaren fram...bävar för det för min kropp vill inte som jag vill...tur det bara är en arbetssdag kvar och ledig helg...

Ikväll blir det thé och mackor och soffläge! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: