gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vår!

Kategori: Allmänt

Ja idag blev det VÅR minsann...så skönt ute ...hade 13.5 grad i skuggan....
Var ute länge på förmiddagen med barnen!
Lunch blev Torsk i ugn - Potatis & Broccoli...jag åt Gröna Ärter..har snöat in på det nu....

Fick fika besök ...bjöd på Hallon & Blåbärs Paj med Grädd Vaniljsås :) Sen tog vi en skön promenad i solen!

Tack för besöket :)

Nu har jag suttit och skrivit ut lite Påskbrevs mallar..och annat så barnen har att greja med :)

Blir en kväll i soffan - men tror inte det finns något att se tyvärr....

Igår blev är Köttfärsås & Pasta...med ärter, egen pizzasallad och riven ost...
Mellis blev Fattiga Riddare ! Gott!

På kvällen gjorde jag Tekakor...åt dom ljumma till en kopp Thé :)

Och....idag har jag beställt mig en Laptop...jag är väl bland de sista i universum hahaha kände att nu är det dags för mig att ha en egen!

Nej , nu får det bli nåt i magen...och soffläge!
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: