gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Besök....

Kategori: Allmänt

Igår var jag och hämtade en efterlängtad kille :)
Vi fikade där innan vi åkte hem!


Tog oss en promenad till affären och handlade lite gott...

Köpte oss Mc Donalds....


Här sågs film och spelades spel....

Idag var vi uppe i tid och mumsade frukost vid tv:n!

Haft inskolning! Gick så bra!
Lunch idag: Ugnsfalukorv & Gôtt Mos!

Fått fikabesök!

Sen gick vi till vår nya lekpark och lekte med ett glatt gäng..och mumsade varm kakao och ostmackor!
De följde med oss hem på lek!

Ikväll har vi ätit Nachos! Mums tyckte alla!


Nu ser killarna film och jag ska inta soffläge!
Ha en fin trettondagsafton ! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: