gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Blir utan internet...

Kategori: Allmänt

Hoppar in och säger hej....mina barn sover och i morgon blir jag utan internet...kommer inte bli bloggat på några dagar (hmmm antagligen längre för det finns väl ingen som är snabb att fixa nytt)

Igår åt vi rester till lunch av falukorv & stuvade makaroner..skrattade åt mig själv när jag skulle äta..sonen sa: "Kolla vad du gör..."Då hade jag delat som till barnen på min tallrik :)

Var på en mini shopping..och sen fick jag go fika!


På kvällen mumsade vi Pizza...orkade inte göra mat..mina händer bråkar, ja hela kroppen...

Min Pizza....

Och sonens...kan inte förstå hur man kan ha strips på pizza....hmmm

Idag var vi ute på förmiddagen ..ska ut när barnen vaknar igen..skönt ute :)

Lunch idag blev Värmlandskorv & Gôtt Mos & Ärter ...Oj så alla åt :)


Nu ska här väckas barn...Önskar er en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    PUSS OCH KRAM!!

    2012-02-06 | 09:28:23
  • Anki säger:

    Hej

    Det är först när man märker att det inte är något bloggande som man inser vad man saknar det, hoppas att du snart får ordning på internet. Sköt om dig min vän kramar i massor

    2012-02-08 | 16:53:43

Kommentera inlägget här: