gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Freeeeeeeeedag

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen...har inte varken hunnit eller orkat blogga...
Här har blivit Korv & Makaroner...

Soppa och Pannkaka....

Fick fika besök igår och hade gjort lite chokladmuffins :) Så mysigt!

...och idag Kycklingfilé gryta med ugnspotatis & morötter...vitlökssås - och för mig..Grekiska haricoverts med Vitlök, peppar, flingsalt, balsamico och olivolja...älskar det!!!

Nu håller jag på att frosta ur frysen..äntligen minusgrader!
Snart dags för BIO...därefter blir det tv soffan med täcke och tända ljus :)

Önskar er en fin fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: