gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsk i ugn

Kategori: Allmänt

Ja Torsk i ugn med körsbärstomater dill ..och grädde blev det idag...morötter och potatis till...gillas av alla :)



Varit ute på gården och sen lekt inne...gjort ett besök hos den andra dagmamman också :)

Ikväll åkte jag och fick mig kaffe och pratstund....skönt att komma hemifrån en stund!

Nu är det soffläge som gäller..har nyss käkat äggmackor....
Hvdvrken vill inte ge med sig...min kropp är inte min vän....
Hoppas på nån bra film ikväll har inte hunnit kolla ännu @->->->   / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    hej vännen!

    Om du visste hur off jag är, avtrubbad av allt som har med allt att göra. Men jag läser och blir som vanligt hungrig när jag är här inne och snokar :D

    Men glad är jag, gladavtrubbad

    Jättekramen

    2012-01-19 | 20:39:43
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: