gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilodag.....

Kategori: Allmänt

Hade en trevlig kväll igår...


Idag har jag tagit en promenad och röjt lite i vardagsrummet....möblerat om- För nu ska mitt skåp hämtas :) Får väl se om det får plats :)

Lunch idag blev Hot Kyckling & Bulgur! Mumma!



Nej nu ska jag iväg....Ha det gott! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Härligt med en trevlig kväll. Blir nog snart en sån kväll här åxå. Nu är vi friska. Idag har jag bakat och städat lite. Trivs så superbra här. Har nog finast hus! ;) love it.

    Kycklingen ser mumsig ut. Funderar på att åka till Oslo på besök. Kanske kan titta förbi dig åxå då. ?? Kram

    2012-01-15 | 18:00:56
    Bloggadress: http://Hemlig
  • Anonym säger:

    åh, gud så gott det ser ut! hoppas allt är bra med er och hälsa nicklas :D kram

    2012-01-19 | 22:25:47
    Bloggadress: http://mellroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här: