gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ännu en solig dag!

Kategori: Allmänt

Underbart väder...önskar bara att bilen funkade så jag kunde åka till stranden..så varmt att man vill bada!
 
Solat på tomten....
 
Lunch idag...En variant på Pasta Carbonara..med Bacon & Stekt Hackat Ägg..Mycket grädde, ost och vitlök :)
 
Fick trevligt besök i eftermiddag! Kul! Så välkomna när ni vill :)
 
Var ju ute igår en sväng..trevligt! Dessutom God mat.... Vi åt Harrys Grillbuffé :) Smarrigt!
 
Säger jag att det är gott..då är det ju det hihi :)
 
Nej nu får det bli lite Färska Jordgubbar till tv:n ......
Ha en fin kväll! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: