gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Eleonora

Kategori: Allmänt

Rastlös.nu
 
Och vad gör man...Jo man fixar lunch....Lax, Grön Sparris, Morötter & Potatis...Kall Sås med Färsk Timjan och Vitlökspeppar från Alpnaering :)
 
Och Bakelse för att fira mig själv på Eleonora dagen!
Smördeg, Grädde med Vaniljkräm & Färska Jordgubbar!
Som tur är finns här tre killar som tryckte i sig en varsin :)
 
Har allt fått mig en promenad...får nog bli en till...
Funderade på att låna sonens bil till karlstad...ta en kik på IKEA...men jag vet inte än...
 
Min bil verkar de inte ha hittat felet på än........ :(
 
Nej ...nu får disken tas / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    det hoppas jag med (tack)
    är ju dock inte frisk och har bihåleinflammation. men men.
    hoppas du får en fin kväll
    kram

    2012-07-11 | 20:32:42
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: