gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Långväga besök

Kategori: Allmänt

Varm dag...lite mulet men så varmt....vaknade sent...snabblunch..hmmm Chorizo i bröd
 
Fick trevligt besök....fikade kladdkaka med mandelmassa och jordgubbar! Bullar också såklart!
 
Tack goa ni...hoppas vi ses snaaaart!
Rosorna är så vackra!
 
Bilen blev hämtad idag..så i morgon gäller det...hoppas den går att fixa!
 
Ikväll Honungsmarinerad Rökt Lax ..Romsås & Västerbottenpaj! Mumma :)
 
Nu blir det tv en stund...  /Gizze

Kommentarer

  • Jonas Andersson säger:

    Slänger iväg en trevlig sommar-hälsning :-)

    Svar: Tack! Och detsamma till dig! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2012-07-09 | 21:38:25
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    det gör inte jag heller. men fick dom igår o var tvungen o få upp inlägget innan jag åker till sthlm imorrn.
    så bara bäddade och sen tog jag bort dom.
    Gör likadant med kläder alltid tvätta först.
    dom är super vackra...
    Hoppas du får en fin dag vännen
    kraam

    2012-07-10 | 12:16:53
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Mitha ^^ vägen mot 60 kilo ^^ säger:

    knappt man vågar gå in här hos dig, man blir så förbannat hungrig varje gång hahaha
    Usch va tråkigt med jobbet ditt, Hoppas du hittar dig nåt nytt snart!

    Ja pengar är inte allt men nog fan är det förbannat mycket!!!!

    KRAM och ha en bra kväll

    2012-07-10 | 18:17:21
    Bloggadress: http://vagenmot60kilo.wordpress.com

Kommentera inlägget här: