gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solen skiner...men det mullrar...

Kategori: Allmänt

Varit ute på en promenad....druckit kaffe...
 
Lunchat...Idag Sill & Potâter...sonen fick Omelett med skinka, ost och tomat!

Suttit ute i solen en stund...men nu mullrar det...får väl se om det blir mer och regn....konstigt väder är det...
 
Åker nog och tigger mig kaffe i eftermiddag....finns så mycket man borde göra inne här hemma, men lusten finns ej...blir det regn ska jag i alla fall rensa ur skåp,, det har jag bestämt, för fy så mycket skräp jag samlat på mig..och ska man flytta nån gång kan det vara bra om det är tomt :)
 
Hoppas ni har en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Walla säger:

    Sill å potatis! Det är verkligen inte gott! Men det ser fint ut! Jag kan inte lära mig att uppskatta det :(

    2012-07-18 | 10:02:16
    Bloggadress: http://malinwall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: