gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sovit...

Kategori: Allmänt

Ja det har jag tydligen gjort inatt....fick fikabesök i förmiddags och då får jag reda på att oj vad det small inatt...Hmm - jag som hör Allt, har inte hört ett dugg.....skönt att få sova lite med andra ord ;D
Väcktes däremot av grannens byracka, då blev jag arg- skrek åt den , men inte har de vett att lära hunden sluta skälla eller har eget vett att ta på skällhalsband :(
 
Fikabesök ja...Tack för stunden min vän :)
 
Tvättar....fått mig en promenad...gjort snabblunch..Blev bara Pasta med Ost & Vitlökssås...(Men visst hur många lever inte på det) Skäms, ynkligt, men gott var det...för komma på nåt att äta ikväll...har inga idéer alls idag...olikt mig....
 
Nu ska jag sätta mig i solen...jo den kikar allt fram mellan skurarna..../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: