gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsk....

Kategori: Allmänt

Idag ska jag iväg och hälsa på min lille älsklingskille....(nej han är ju inte så liten längre...)
Då måste jag ha med Bullar!
 
Letade efter torrjäst då jag inte hade färsk jäst....hittade ingen men fick ett skåp städat i alla fall!
Så det blev att komma i ordning och till affären för att få hem jäst...och nu köpte jag torrjäst som reserv också :)
 
Bullarna är klara....Hoppas de ska smaka :)
Lunch idag: Jo det blev Fisk...Torsk & Stekt Färskpotatis :) Mumsigt det!
 
Nu ska dammsugaren fram....borde ta en promenad, men tror inte jag har lust i detta väder...
 
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Mor Maggan säger:

    Gud va du är duktig. Men så är du min doter oxå

    Svar: Tack älskade mor :)
    gizzez.blogg.se

    2012-07-18 | 13:45:52
  • Mitha ^^ vägen mot 60 kilo ^^ säger:

    Ska också baka bullar...måste göra det och ha som försäljning tillsammans med kaffe på söndagens loppis=) Hoppas du kommer och kikar, på anneviplan kl 10-15=)

    Dina bullar såg väääldigt goda ut=) Vill också kunna göra såna snirkliga..gör såna andra jag som inte alls blir så fina som dina ;)

    ha en bra dag, nu när solen äntligen tittade fram=)

    kram

    2012-07-18 | 14:36:49
    Bloggadress: http://vagenmot60kilo.wordpress.com
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    tack vännen
    vad mumsigt det såg ut
    jag väntar bara på att nån ska ringa och berätta hur det går.
    kraam

    2012-07-18 | 15:37:09
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Bina säger:

    Oh dom bullarna såg goda ut.

    2012-07-23 | 22:18:47
    Bloggadress: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här: