gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gör en repris...

Kategori: Allmänt

Sill & Potatis till lunch....
Promenad och en tur till Duse....
 
Kaffe i solen!
 
Sonen kommit hem!!!
 
Grillat...Kyckling  idag igen, och en Potatissallad med Curry som sonen älskar :)
 
Hann precis bli klar innan regnet vräkte ner...
 
Nu soffläge och film! / Gizze
 

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    oki hhehe jag har dock unnat mig både det ena o det andra
    och idag toppar bloggen alla listor så skojigt jag som inte ens är aktiv
    kraaamen för nu ska det sovas

    2012-06-23 | 23:53:40
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: