gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Regn hos mig...

Kategori: Allmänt

Antagligen inte bara hos mig som det ser ut på löpsedlarna....
 
Var iväg och fick mig kaffe...annars har jag bara varit inne hemma hela dagen...
 
Lunch idag: Fläskschnitzel Bea Grön Sparris & Färskpotatis :) Enligt sonens önskemål!
 
 
Tvättat....det enda som gjorts idag....har ont i ryggen..gillas ej....
 
Nu Allsång på Liseberg..sen filmtime :)  / Gizze

Kommentarer

  • 4barnsmamman från himmelohelvete.com säger:

    nä gud vilken segdag...verkligen ingen energi till att göra ett dret heller....
    hur har du fått dit knappen under här där man ska kommentera "logga in för att signera" ?

    kram=)

    2012-06-25 | 20:12:41
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här: