gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sandskädda idag

Kategori: Allmänt

Solen skiner..det älskar jag :) Ond rygg....gillas Inte....
 
Hade en härlig dag med sol igår....Burger King stod för lunchen ....
Tack för trevligt sällskap :)
 
Idag blev det en promenad för att mjuka upp skitryggen.....
 
Sen lunch- Sandskädda- sonens egenfångade...han är superduktig på att filéa..tur för mig hihi :)
 
Sandskädda- Hemslagen Dillhollandaise Stekt Färspotatis Grön Sparris & Morötter...Mmmmm
 
Har gjort ett varv med dammsugaren...inte kul för ryggen men ett måste, sonen får ta gräsklippningen i morrn, om den startar vill säga...
 
Nu ut i solen en stund..sen blir det Harrys där Emelie sjunger ikväll- Alltså Dirty Petes
 
Ha det gott...Ps vore ju kul om nån kunde kommentera...ni är ju endel som kollar in här :)  / Gizze

Kommentarer

  • LolaLola säger:

    Miss you. Jag är här. Ibland . Kramar i massor

    2012-06-27 | 22:27:55
  • Lina säger:

    Sorry! Kollar ofta, men är kass att kommentera): Ska försöka skärpa mig(:

    2012-06-28 | 10:13:54

Kommentera inlägget här: