gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Skön dag i solen

Kategori: Allmänt

Haft två gullungar idag..oj så de lekt!
Vi har varit ute mest hela dagen!
Lunch idag Pannkaka!

Fick besök så vi satt ute i solen och pratade och barnen lekte! Tack för besöket och välkommen åter!
Sen fick jag besök igen, då blev det en kaffe :) Välkommen åter du också :)
Snopen över mig själv som klarar mig utan kakor och sött..men det "Går väl över snart"
Latmat ikväll = Sonen nöjd :)
Sprödbakad Torsk & Stekt Färskpotatis (och i morgon blir det ännu mera fusk..lycklig son igen)


Satt mig sen i solen med ett Glas Rött...så här en bild på mig, den första någonsin hihi, såg efteråt att jag kom med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: