gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Souvlaki

Kategori: Allmänt

Sommarvärme idag...hoppas det håller i sig nu! (Hmm inte så säker på det)
 
Ikväll blev det grillat...Souvlaki Sallad Vitlökssås & Vitlöksbröd (på mitt hembakta bröd)
 
Smakade bra...  Mätt.nu
 
Over and out / Gizze

Kommentarer

  • Helen säger:

    Oj-oj,,,man får ju inte va hungrig när man kollar din blogg,,,för då sitter man ju o dregglar över datorn :))))) Mm,,,, allt ser så förbannat GÖTT ut som du gör!! Tror till o med jag skulle tycka om fisk,,,så som du lägger upp det :))
    (avskyr ju fisk o skaldjur annars)
    Kram

    2012-06-20 | 20:39:00
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    mumsigt vännen
    kraaam

    2012-06-20 | 22:16:56
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Michaila - I can do anything with the right shoes! säger:

    Åh va gott :D

    2012-06-22 | 16:03:11
    Bloggadress: http://michaila.blogg.se

Kommentera inlägget här: