gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fläskpannkaka & Kalas

Kategori: Allmänt

Haft en bra dag...lite kallt ute idag, men det får man väl ta, så länge det inte regnar, snöar eller haglar ;-)

Blev Fläskpannkaka idag! Åh va gott det är ;-)


Har också haft Kalas för ett av mina dagbarn!  Hipp Hurra på din dag ;-)

Vi mumsade Glass & min goa Chokladsås, Bullar & Saft :)



När jag slutade tog jag en tur till min bror , fikade och tog en promenad i skogen...oj vilka uppförsbackar ;-)

Nu sitter jag här i min soffa..har ett halvt öga på tv:n och ska snart kolla Biggest Loser..men först läsa bloggar

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: