gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gizzez Knäckpaj & Souvlaki

Kategori: Allmänt

Fick kaffe besök i förmiddags....så jag hade gjort en Gizzez Knäckpaj..kan säga att den va slut i eftermiddag :)


Lunch : Kyckling & Bulgur...Gott!

Ute hela eftermiddagen.....


Fick mig en promenad...sen blev det att tända GRILLEN! Nu är det vår!

Souvlaki, Tzatziki,Bröd, Bulgur, Sallad..Lite Bubbel och lite rött! Så gott!!!



Tack för trevligt sällskap!
Nu bara soffläge! / Gizze

Kommentarer

  • Daniela säger:

    snällaaaa, kan du inte skriva receptet på din knäckpaj;) den ser så himla god ut!!

    Mvh Daniela

    2012-03-27 | 18:53:27

Kommentera inlägget här: