gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ledig måndag!

Kategori: Allmänt

Seg som bara den i morse...men tog mig några panodil och fick fram både dammtrasan och dammsugaren :)
Tvättat....
Promenader idag...dryga 12km, skönt!
Solen sken och det var 15grader!
Härligt att kunna ta av jackan och bara ha en tröja, så myckte lättare att röra sig :)

Lunch idag: Omelett...med tomat salami och ost :)

Mellis: fil & flingor

Ikväll bara soffläge! / Gizze

Kommentarer

  • we will never walk alone-ta det med en nypa salt säger:

    Vet du, jag jobbar på att bli bättre med kommentarerna :) Men jag är in och kikar och snor recept emellanåt ;)



    Omeletten tex såg riktigt smaskig ut ;)

    Kram på dig!

    2012-03-12 | 21:37:54
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: