gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördag med sol

Kategori: Allmänt

Igår blev det Bio!

Såg En gång i Phuket! Den var superbra! Skrattade så jag har träningsvärk i magen haha :)

Efter bion blev det Tuppen en tur! God mat och trevligt sällskap!

Jag åt Räk & Laxtoast..supergod :)

I morse blev det Ägg & Bacon..Rostat bröd..Juice och Kaffe :) Älskar frukost!

Har tagit en lååång promenad....Skönt!

Nu fått undan disken ..blir nog en promenad igen ..kanske dags att tigga sig kaffe i nån stuga...

Hoppas ni har en finfin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: