gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

T.r.ö.t.t

Kategori: Allmänt

Tröttmössan själv...känner mig som en Zombie...
Vaknade  i morse- över decimetern med SNÖ....Puh..

Men tack snälla granne som plogar..hade aldrig orkat..
Vi var ute länge i snön, fixade en snögubbe..den höll 10minuter typ..sen välte den- är väl för varmt...

Veckan har gått fort i alla fall...i förrgår gjorde jag en vurpa i hallen...snubblade på mina egna fötter...Osmart - Jaa ja vet...var upp till läkarn..efter tre minuter sa han bara : "Tror inte det är några skelettskador"...Men ont gör det..men är ju van värk..
..så Mr Panodil fortsätter vara på besök...han har ju bott här dryga två år nu...inte alltid vi är vänner, men emellanåt!

Fått mig en promenad..i snöblasket..skönt att få röra sig lite...

Ätit har vi också gjort...som vanligt :)

Nu puttrar Risgrynsgröten på spisen..blev så sugen :)

Blir bara soffa och tv ikväll...I morgon är det fredag...skönt! Har guldkorn hela helgen! Vi ska på tur....

Ha det gott! / Gizze

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Tack för tipset om provensalska fiskbiffar. Ska absolut provas nångång!

    2012-03-09 | 16:29:28
    Bloggadress: http://hardworkingwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: