gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Goaste Carbonara och Glasskalas

Kategori: Allmänt

Solen skiner.....skönt!
Var ute och lekte på morgonen innan vi gick in och hade Glasskalas för de barn som ska sluta hos mig...

Kokade egen Knäcksås till Tresmaks glass vaniljrån & strössel :)
Barnen lekte och sen sjöng vi innan maten...Supergo Carbonara


Nu sover de små liven...haft samtal både med chefen och facket...vi får väl se vad som blir och när....

Hej så länge../ Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ser gott ut vännen kraaam

    2012-05-08 | 22:40:12
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    vatten funkar fint men vin gillar jag inte varken rött eller vitt.

    mest dennis som dricker den måltidsdrycken ibland

    2012-05-09 | 15:16:47
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: