gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Idag hade jag behövt en karl

Kategori: Allmänt

Ja, i alla fall för en stund...det rasslade till under trappan, tror det var en råtta, vågade inte ens titta...hmm...kanske läge att kontakt anticimex...men inte sett eller hört mer nu!
Haft en härlig dag med mitt dagbarn!
Lunchade Köttfärsgratäng! Så nu har vi mat till i morgon också!
Lekte ute och var till den andra dagmamman en stund! Sen fick vi fikabesök!
Så skönt ute- det hade jag inte räknat med idag...:)
Fick tag på en kyl, så nu har vi en extra till studentkäket och för sommarfest :)
Nu blir det snart film! / Gizze

Kommentarer

  • Madame Hoffa säger:

    Fy fanken! Vet inte vad som är värst, att det var en råtta eller att inte veta om det var det :)

    2012-05-30 | 18:20:02
    Bloggadress: http://madamehoffa.se
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja han är så go så.

    Vi får ta och fika någon dag.

    Hoppas du kommer på avslutningen på fredag.

    kram

    2012-05-30 | 22:07:29
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Helen säger:

    Råttor är USCH !!! är du hos "vår" dagmamma, när du skriver "andra dagmamman" ?? För i så fall är du ju bekant med "Böbba" nu.... Kram på dig

    2012-05-31 | 10:08:01

Kommentera inlägget här: