gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Marabou Bregottkakor

Kategori: Allmänt

Sicken grå dag...regnigt och trist...men haft det mysigt med bara ett dagbarn! Tog oss en promenad och sen blev det både ute och innelek!
Vi lunchade Köttfärssås & Spagetti...hade mycket hackade färska tomater i...och vitlök såklart ;-)
Vi bjöd bort oss på fika ;-) Och lek!
Jag tog mig en promenad i regnet....tvättar....och har gjort Marabou Bregottkakor...ska bjuda på dom på fika i morgon och fredag  ;-)
Nu sitter jag i soffan och har mumsat Thé och rostade Mackor!
Hoppas ni har en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Lina säger:

    Hmm och så var det ju det här med receptetn gizze;) Marabo bregottkakor låter ljuvligt! Dela med dig är du snäll:p

    kram

    2012-05-10 | 08:23:04

Kommentera inlägget här: