gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommar....

Kategori: Allmänt

Igår fick jag bara ett dagbarn...vi mumsade rester....kokade bara lite makaroner extra till den lille ;)

Vi fick trevligt besök...och fick bjuda på Tårtan som jag slängt ihop.. (hade äggvitor i kylen)

På kvällen blev det...jo rätt gissat ...Grillat Igen ;-)

Sen tog vi en tur och kollade på Brasan....kallt ute...så åkte hem och mumsade tårta ;-)
Vaknade idag upp till strålande sol! Blev några timmar i Lekparken som invigdes idag! Hur mycket folk som helst! Kul...var bara synd att de spelade för hög musik...Men härligt att kunna sitta ute och bara njuta!
Fick lunchbesök...  idag: Köttfärssås & Pasta...morötter och sallad :)

Sen tog jag mig en promenad...satte mig i solen igen och tog en bit tårta  :) Mums!
Eftersom vi grillat 5 dagar i rad,,så tyckte sonen att det räckte...så här blev bara Yoghurt ikväll!
Nu soffhäng! / Gizze

Kommentarer

  • we will never walk alone säger:

    Men man kan ALDRIG grilla för mycket! :)

    2012-05-02 | 20:23:07
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: