gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

fredag och solsken

Kategori: Allmänt

Efter frukosten blev det en promenad..i solsken!
 
Lunch idag Blomkålssoppa! (Blomkål, purjo, potatis, buljong, peppar & örtsalt) En brödbit till bara!
Vilken tråkig bild...men gott var det..
Ska göra käk ikväll så det fick räcka nu :)
Dags att komma ut i luften igen...ska köpa några Amaryllis... Tror jag ska ta cykeln...får se vad kroppen säger om det..
 
Gizze

Kommentarer

  • Walla säger:

    Lustigt, jag lagade åxå blomkålsoppa. Fast jag hade lite tryffelolja i min :)

    Svar: Jo ja vet ju att du har det :)
    gizzez.blogg.se

    2012-11-24 | 08:21:41
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: