gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hela huset doftar Saffran

Kategori: Allmänt

Idag bestämde jag mig för att baka Lussekatter...visst det är tidigt, men blev så sugen när jag såg saffransbröd i affären, och köpa bröd..nej tack.
 
Så det blev både Lussekatter , Dubbla katter till lucia och Saffransbullar med Vanilj! Så goda!
 
Lunch idag blev Lax, Pasta, Spenat & Sallad...Gott!
 
Fått mig två promenader..hängt en tvätt och dammsugit, gillas inte av ryggen, men kan ju inte bara va still heller...
 
Nej nu får det tändas smålampor och ljus, oj så mörkt det blev.../ Gizze

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Nu är jag imponerad. Dina lussekatter ser ju verkligen UT som lussekatter! Mina ser ut som....som....nåt annat.
    :)

    Svar: Hahaha, vet inte om dom är så himla vackra, men ja har bakat lussekatter sen jag var 13år....och jag är ju.....några år:)
    gizzez.blogg.se

    2012-11-14 | 21:55:07
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: