gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Julköttbullarna klara...

Kategori: Allmänt

Fått mig en promenad...handlat lite..
 
Lunch idag: Råstekt Potatis, Varmkorv & Spenat! Gott!
Eldar..för fullt! Verkar gå bra...Skönt!
 
Har rullat Julköttbullar av 2 kilo färs! Nu är de stekta och klara!
Får väl se om jag kan låta bli att "nalla på dom"  så vi klarar oss till Jul :)
 
Mörkt är det...nu får det bli Advent så vi får lite ljus igen! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja verkligen jag är så himla nöjd hehe.
    ska du frysa in alla köttbullar nu, jag ska också börja med allt när jag kommer tebax ska till sthlm på torsdag, kraaaam

    Svar: Ja nu är de i frysen....Jaha du ska iväg igen...Hälsa gubben och hör av dig när du har lust! Kram
    gizzez.blogg.se

    2012-11-19 | 21:26:10
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: