gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Långväga besök

Kategori: Allmänt

Fick mig en promenad i förmiddags...skönt ute...
 
Lunch idag Pannkakor (Eller bukfylla som jag kallar det)
(Med grädde a la Guldkornen)
Uppskattades av Guldkornen som var här några timmar!
 
Fick kökskollsbesök så vi fikade...Kul att ses!
 
Sen fick vi härligt långväga besök  av en liten helt underbar Prins och hans mamma och pappa! Tusen tack för besöket!
Vi mumsade Pizza!
 
Nu får det bli sängen..hade tänkt kolla Bonde söker fru på webben, men tydligen har det varit...Sport
Men vad gör väl det när man fått mysa med en liten Prins istället :)
 
Nu natta..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: